Friday, March 27, 2009

Drama BONG season 6 Just Started Shooting!!!

Hye Semua.. sorry dah 2 hari tak update blog...sebab busy sikit...bukan busy ke PWTC tapi busy shooting Drama TV hehehe... Semalam Khamis, 26 Mac aku dijemput oleh Ace Motion Pictures, Wan dan Sheena contact aku untuk watak Taukey Kedai Haiwan (Pet Shop) bagi Drama BONG TV9 Musim ke6 ni. So aku pun terima la dengan hati terbuka. Tepat jam 8 pagi, aku tiba di lokai pengambaran iaitu di Uptown Pet Centre Damansara Utama. Kelihatan beberapa Crew dan Catering dah pun sampai. Aku pun apa lagi..pekene breakfast.. mee goreng dan teh tarik.



King di berikan watak taukey Pet shop.. menjual Kuching dan lain-lain haiwan..Drama ni Episod 1...bila kuar tv tak tau lagi..hehehe.. Main Sponsor is Whiskas..so dlm drama ni memang di tonjolkan Whiskas Ocean Fish Flavour.. makanan kuching..









Jangan Lupa Saksikan nanti tau... watak ni komedy hehehe... cakap pun kene pelat cina sikit2 hehehe...

4 comments:

silversarina said...

Jadi tokeh lah pulak ... tak minta sekor kucing free ke ...hehehe.

King5zal said...

heheh kucing comey2 gebob2 hehe..geram tengok... harga sekor2 1700...2500...3500 mahal nak mampos hehee...

mommy said...

tokey,kucing satu!hehe

KiKiHanakO said...

yerrr.. abng king.. sudah lupakat honey ke? hmmm