Monday, March 30, 2009

Pilihanraya Kecil Parlimen P59 Bukit Gantang Perak...Apa Pendapat Anda?

Semalam, Ahad 29 Mac 2009 - Hari Penamaan Calon Pilihanraya Parlimen P59 Bukit Gantang..Apa yang menarik di sini....yang tidak di siarkan langsung oleh Saluran TV Perdana ...ialah betapa Sedikitnya Penyokong Barisan Nasional (BN) di anggarkan seramai 500 orang sahaja..berbanding dengan lebih 50,000 penyokong PAS atau Pakatan Rakyat.. jika tidak percaya, sila lihat photo-photo ini semalam sebagai bukti.







Haaa ramai kan??? itulah dia penangan atas Penamaan Calon PAS iaitu Mantan Menteri Besar Perak Datuk Seri Ir Nizar. walaupun DS Najib baru sahaja di beri laluan sebagai Presiden UMNO dan akan mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri Malaysia yang baru tak lama lagi... Rakyat Perak tidak ambik peduli...mereka tetap memberikan sokongan padu dan luarbiasa bagi Datuk Seri ir Nizar..

Ini pula gambar penyokong BN.. sedihnya...




Paling membanggakan, malam tadi, selepas penamaan calon pada siangnya, Solat Maghrib di Masjid Simpang, Perak telah di IMAMKAN oleh Datuk Seri Ir Nizar atas permintaan imam masjid tersebut dan makmumnya, juga calon piliharaya tapi dari BN iaitu Ismail Safiyyan bersama sama dengan MB Perak Datuk Zamry Kadir, Tan Sri Muhyidin Yassin (bakal TPM baru)... Hanya mereka yang benar2 beriman sahaja layak menjadi IMAM..jadi tuan-tuan buat la pilihan yang betul..




Kepada Pengundi-pengundi P59 Bukit Gantang..selamat Mengundi pada 7 April nanti.. Tunaikan tanggungjawab anda demi AGAMA dan Negara..

5 comments:

silversarina said...

InsyaAllah PAS memang ....Yong anak MB tengah sarat nak bersalin dah ni

silversarina said...

menang ...

King5zal said...

Ohh ye ke Yong dah nak bersalin?? Yong dok mana skrg?

RosyFitrah said...

2 bukit dan 1 batang serentak diadakan pilihanraya. Dari analisis karikatur, ianya berbentuk V_V (terbalikkan) seakan dacing. Hasil sepakatan rakyat yang adil menunjukkan Batang kepada BN, Bt.S utk PKR & Bt.G utk PAS.

Itulah firasat aku...

mommy said...

laa ceto'et je penyokong BN..