Tuesday, March 10, 2009

Sabtu FA Cup Malaysia - Selangor vs Perak

Aku telah di pelawa utk menonton perlawanan Piala FA pusingan ke2 antara Selangor menentang Perak di Stadium Shah Alam.Sabtu, 7 Mac 2009






Ini adalah kali pertama aku menonton perlawanan Liga Malaysia hehehe..dah lama benar aku tak tonton bolasepak tanahair... Hidup MU hehehe...
Aku ke stadium pun pakai jersey MU hahahah kawan baik aku Azali saja saja je pakai jersey Selangor sbb nak duduk dgn penonton Selangor..
walaupun aku dah mastautin di Shah Alam selama 18 tahun..(since 1991) namun aku masih belum menyokong mana2 team heheheh kecuali MU ...jahat kan

Tahun ini tiada pemain import..perlawanan berlangsung jam 8.45pm dengan hujan renyai2..sungguh membosankan..mcm menonton perlawanan bolasepak darjah 5....tiada penyudah...

Rehat separuh masa pertama..aku membeli air dan kuaci..sbb dah bosan sangat..kalau tak kerana kawan aku si Azali ni dpt tiket free hehe (TM sponsor) mmg kitaorg tak pegi..

Separuh masa kedua pun lebih kurang sama..bosan bosan bosan..minit ke 79 barulah Selangor dapat menjaringkan satu goal..dan minit ke 86 aku dan Azali keluar stadium..sambil menuju ke kenderaan...terdengar org bersorak Goal...rupanya di masa kecederaan Selangor dpt satu lagi goal...

Muktamad Selangor 2 Perak 0 dan Selangor mara ke pusingan Separuh Akhir Piala FA..

Yg penting..MU pun ke separuh Akhir Piala FA Inggeris setelah mengalahkan Fulham 4-0 malam yg sama...hehehhe Hidup MU




Sabtu, 7 Mac 2009

5 comments:

mommy said...

ape ni cuboy..
tgk selangor lwn perak tapi baju MU..:P

bola sepak mesia mmg bosan..kalau dpt tiket free pun x nak pegi..hehe

King5zal said...

hehhe.. MU tetap MU.. team local main mcm budak2 hehehe..tak best..

Dah start semester baru ke?

MyeAqma said...

ala kite tabley geng la ek bang??
mai ARSENAL.. tp jgn pggl mai loser k.. namo kwn!

King5zal said...

heheh Mai.. ooo Arsenal ke.. hehe kecian dia..takpe kita still kawan..asalkan jgn Liverpool sudahla hehe...

Mai.. Arsenal layak tau UEFA Champions League Quarter Finals...
So ada chan la jumpa nanti kot hehe

MyeAqma said...

yes....
nnti kite jmpa kt padang k...